dissabte, 19 de març del 2011

Realment sóc tan lletja?

Sóc lletja. No s'equivoquin amb mi, no creguin que no ho sé, en sóc conscient. Sé que sóc lletja. Tothom sap que sóc lletja, molt lletja i punt. Bé, tampoc cal precipitar-se tant. Home, potser tampoc sóc tant lletja. Alhora també tinc trets que m'afavoreixen: m'agraden els meus cabells rossos i rinxolat però com també m'agrada lluir la meva caballera llisa, potser me'ls planxo massa i els altres deuen veure que els tinc molt cremats; el color dels meus ulls és bonic però els desgracio amb el meu tic, hauria de controlar-lo perquè semblo guenya; els meus llavis vermells que tant solien agradar-me estan massa tallats pel fred i se m'inflen. Pel que veig tampoc sóc tan maca com creia. O només jo em veig aquests defectes?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada